ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ 9ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ – ΡΟΔΟΣ 2008
0Στο πολύπαθο όσο και πανέμορφο νησί της ΡΟΔΟΥ συνήλθε το 2ήμερο 1 και 2 Νοεμβρίου, 2008 το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ανωτάτης Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εφέδρων Αξιωματικών (ΑΠΟΕΑ) με θέμα: «Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ» στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου ATLANTICA IMPERIAL της Ρόδου.
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν πλέον των 22 τεκμηριωμένων εισηγήσεων από τον Πρόεδρο της ΑΠΟΕΑ και μέλη των ΣΕΑΝ της χώρας καθώς και της Κύπρου, εισηγήσεις με τις οποίες εθίγησαν -πέρα από το κύριο θέμα του συνεδρίου (ή) και παράλληλα με αυτό-, θέματα που αφορούν την λειτουργία των ΣΕΑΝ καθώς και τους εφέδρους αξιωματικούς, διατυπώθηκαν δε χρήσιμες και στο σύνολο τους υλοποιήσιμες προτάσεις για την αντιμετώπιση των ποικίλων προβλημάτων, όλες δε στηριγμένες σε αξίες και αρχές, που οι έφεδροι αξιωματικοί ενστερνίζονται βαθύτατα και υπηρετούν.
Πρώτος εισηγητής ήταν ο Πρόεδρος της ΑΠΟΕΑ Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γρηγόριος Κωσταράς, διεξερχόμενος το θέμα: Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ» ο οποίος επεσήμανε, ότι στη σημερινή βαθιά κρίση αξιών, ιδεών θεσμών, ηθικής υπό την ευρεία έννοια, που ζούμε, σε μια εποχή παντελούς σύγχυσης, διεθνούς αλληλοϋπονόμευσης μεταξύ κρατών και συνεχών ανακατατάξεων, οι έφεδροι αξιωματικοί, που μετρούνται σε εκατοντάδες χιλιάδες σε ολόκληρη τη χώρα, ερμηνεύουν την κρίση ως δυνατότητα μίας νέας αρχής και τίθενται υπό τη φωτισμένη καθοδήγηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, ώστε ενωμένοι να προχωρήσουμε στην υπέρβαση και την καταξίωση. Ειδικότερα μιλώντας ο κ. Κωσταράς -και σε σχέση πάντα με το κύριο θέμα του συνεδρίου -τόνισε μεταξύ των άλλων :
Ηθικό χρέος κάθε ανθρώπου είναι η ανάδειξη όλων εκείνων των ατόμων, που με τη δωρητική και ευεργετική τους πράξη ωφελούν την κοινωνία, την πατρίδα και το Έθνος.
Υπάρχουν πλείστα όσα παραδείγματα – μνημεία ατόμων – δωρητών, που ωφέλησαν την πατρίδα, επέλυσαν πάρα πολλά προβλήματα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτιστικά, εκπαιδευτικά και όλα αυτά δείχνουν το μέγεθος της προσφοράς τους, που φτάνει μέχρι τα σημερινά χρόνια ( Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, Στάδια, Βιβλιοθήκη κ.α.)
Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των ευεργετών, αυτά είναι οπωσδήποτε ηθικά – μη αποτιμώμενα σε ποσοτικές μετρήσεις γιατί είναι στοιχεία ποιοτικά– έχουν χαρακτήρα ανθρωπιστικό και δεν είναι ανταποδοτικά. Ακόμη έχουν μέσα τους έναν υπέροχο ευγενισμό και πολιτισμό ψυχής, καθώς ο δότης αποβλέπει σε έργα καλά κ’ αγαθά.
Η χορηγία έχει αρχαίωνες ελληνικές ρίζες , οι δε χορηγοί απολάμβαναν ειδικών τιμών και σεβασμού από την πολιτεία και την κοινωνία καθώς η προσφορά τους εξετιμάτο βαθύτατα.
Οι χορηγοί οι ίδιοι ξεκίνησαν συνήθως πάμπτωχοι, είχαν ζωή δύσκολη, στερημένη μέχρι την ολοκλήρωσή και με γρανιτώδη βούληση για την επιτέλεση χρέους, όταν γίνονται ευεργέτες το πράττουν αισθανόμενοι ότι οι ίδιοι βοηθούνται με αυτό καθώς ανακουφίζουν τον πλησίον τους συνάνθρωπο.Η αλληλέγγυα καλοσύνη είναι ομορφιά, η ομορφιά είναι αλήθεια και η αλήθεια είναι ομορφιά.
Ο ευεργέτες – χορηγοί ήδη είναι αθάνατοι ως πακτωλοί της αγάπης γιατί η αρετή και τα έργα τους είναι αιώνια.
Επίσης ο Πρόεδρος της ΑΠΟΕΑ συνέδεσε την πραγματοποίηση του ΠΑΣΕΦΑ με την χορηγία καθώς χωρίς την απλόχερη προσφορά Κυπρίου Εφέδρου Αξιωματικού του κ. Ν. Νικολαϊδη θα ήταν ιδιαίτερα προβληματική ή και αδύνατη η πραγματοποίηση στο χώρο αυτό μ’ αυτές τις προϋποθέσεις, απευθύνοντας ευγνώμονες ευχαριστίες στο έφεδρο αξιωματικό – χορηγό του συνεδρίου.
Τέλος ο κ. Κωσταράς – και με αφορμή την επικρατούσα- κατάσταση προειδοποίησε για την ανάγκη συνεχούς επαγρύπνησης από τους εφέδρους αξιωματικούς καθώς η κρίση που περνάμε είναι βαθιά, βίαιη, πολλές φορές ύπουλη, αναπάντεχη και είναι σε πολλά επίπεδα [στην ατομική ζωή, την κοινωνική, την κρίση στα Έθνη και τα κράτη ]ενώ ο άνθρωπος νοιώθει ότι απειλείται να εκμηδενισθεί, να πέσει στην άβυσσο. Πρότεινε δε οι έφεδροι αξιωματικοί, ως ηγέτιδα δύναμη της κοινωνίας, καθώς καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα της δημόσιας ζωής, να αναλάβουν ρόλο ουσιαστικό για την αντιμετώπιση της κρίσης, που διανύουμε, πρωτοπορώντας και παραδειγματίζοντας τους υπολοίπους.
Είναι το κεντρικό μήνυμα αυτού του συνεδρίου, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, και ότι οι έφεδροι αξιωματικοί δεν χρειάζονται σαλπίσματα ,γιατί οι Παιάνες είναι μέσα στην καρδιά τους, στην ψυχή τους καθώς ή Ελλάδα κατοικεί στην ψυχή τους και αυτή κατευθύνει το πνεύμα τους. Έτσι ο έφεδρος αξιωματικός οφείλει:
α. Να καλλιεργήσει το πνεύμα αλληλεγγύης και αλτρουισμού.
β. Να εμφυσήσει υψηλό φρόνιμα στα άτομα και τον χώρο, που διακονεί.
γ. Να δώσει το παράδειγμα της πειθαρχίας, της αποφασιστικότητας και της σιγουριάς.
δ. Να προαγάγει την συναδελφικότητα και το υψηλό ήθος σε συνδυασμό με την καλόπιστη κριτική και την συνεχή δημιουργικότητα.
Οι επόμενοι εισηγητές ανέπτυξαν τα εξής θέματα:
1.ΝΕΟΝΑΚΗΣ Κ. (ΣΕΑΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ) με θέμα : Οι ευθύνες των εφέδρων αξιωματικών
α. Να βγούμε από το κέλυφος και την ατομικότητα μας και να τρέξουμε μπροστά
β. Να συνομιλήσουμε με τους συνανθρώπους μας, να συνεργαστούμε, να συμπορευτούμε, να πολεμήσουμε και να νικήσουμε
γ. Να ζωντανέψουμε την ελπίδα, να βοηθήσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους
δ. Ας ακούσουμε την φωνή της πατρίδας, μη μένοντας μόνο στα λόγια και χωρίς να αργοπορούμε
ε. Οι αγώνες και οι θυσίες για την ελευθερία της πατρίδας, την κοινωνική δικαιοσύνη των ανθρώπων είναι ιδανικά που όλοι ενστερνιζόμαστε
στ. Δραστηριοποίηση όλων μας με άνοιγμα στην κοινωνία, τακτικές συναντήσεις, προγραμματισμό και υλοποίηση εκδηλώσεων, ομιλιών με την επικουρία της πολιτείας για την ενίσχυση των εφέδρων αξιωματικών.
2. ΜΑΝΟΥΛΟΣ ΚΥΠΡΟΣ (ΠΟΕΑ) .Διαπιστώνει κατ’ αρχάς ότι τα πράγματα στην Κύπρο δεν πάνε καλά. Είναι λάθος να υποστηρίζεται, ότι το Ενιαία Αμυντικό Δόγμα δεν υπήρξε ποτέ και επίσης εθνικά επικίνδυνο. Ο φόβος επανάληψης του 1974 είναι πραγματικός και πρέπει να μας προβληματίσει όλους. Το συνέδριο να λάβει θέση για το θέμα αυτό με την προσθήκη ότι εμείς στηριζόμαστε στην Ελλάδα και θα πρέπει να ξεκαθαρισθεί ότι λύση με την μισή Κύπρο κατειλημμένη δεν μπορεί να υπάρξει και δεν είναι αποδεκτή από κανένα
3. ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗΣ (ΣΕΑΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ). Οι έφεδροι αξιωματικοί είναι τμήμα εκλεκτό της Ελληνικής κοινωνίας, φορείς ευγενών ιδανικών διαχρονικής ισχύος, που συνεχώς φθίνουν. Η κοινωνία αγνοεί πολλές φορές τους εφέδρους αξιωματικούς, γιατί δεν είναι διακριτοί, όσο πρέπει. Αιτία είναι σίγουρα η υποβάθμιση τους. Η οικονομική ένδεια των ΣΕΑΝ είναι δεδομένη και δεν ξέρουμε πώς θα αντιμετωπισθεί. Μήπως πρέπει να μελετηθούν τρόποι δραστηριοποίησης στα πλαίσια του καταστατικού και των σκοπών μας γιατί «οι καιροί ου μενετοί».
4. ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (ΣΕΑΝ ΕΥΒΟΙΑΣ) Θέμα του η στρατιωτική ετοιμότητα των εφέδρων αξιωματικών και της εφεδρείας γενικότερα. Με δεδομένο ότι η αποτελεσματικότητα ενός στρατού στηρίζεται στα οπλικά συστήματα και την ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού απαιτούνται:
α. Τακτική κλήση των εμπλεκομένων σε ασκήσεις μετεκπαίδευσης για ενημέρωση στα νέα συστήματα
β. Πρόσκληση περισσοτέρων εφέδρων σε διακλαδικές ασκήσεις τύπου ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ με την εξεύρεση των σχετικών κονδυλίων.
Γ. Δραστηριοποίηση και βελτίωση των διαφόρων θεσμών εφέδρων και επαγγελματιών των ενόπλων δυνάμεων ( ΟΒΑ-ΕΦΥΕΣ-ΕΠΟΠ-ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ)
Δ. Η διάρθρωση του συστήματος γενικότερα θα πρέπει να στηρίζεται στην ενεργή δύναμη του στρατού, την εθνοφυλακή και την εφεδρεία.
Ε. Έμφαση στη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού των παραγωγικών σχολών και αναβάθμιση του θεσμού των ΕΠΟΠ.
Στ. Αύξηση των διακλαδικών ασκήσεων και μελέτη των αποτελεσμάτων τους με τροποποίηση των σχεδίων επιστράτευσης εφέδρων.
Ζ. Αναβάθμιση των ΓΥΕΝ και συνεργασία με τις κατά τόπους Μ.Ε. και τους ΣΕΑΝ.
Η. Η θέση της χώρας απαιτεί διαρκή ετοιμότητα και άσκηση για την αντιμετώπιση των κινδύνων από γνωστούς γείτονες.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
ΣΑΛΑΜΑΝΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ (ΣΕΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ). Οι έφεδροι αξιωματικοί λόγω των θέσεων που κατέχουν να καλούνται σε ασκήσεις, εκδηλώσεις του στρατού για την απόκτηση περαιτέρω γνώσεων και προσφορά των υπηρεσιών και της εμπειρίας τους.ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΣ (ΣΕΑ ΛΕΜΕΣΟΥ). Να αλλάξουν τα βιβλία των σχολείων καθώς γίνεται συστηματική προσπάθεια αφελληνισμού με την αφαίρεση ιστορικών στοιχείων συγκεκριμένων περιόδων της Ελληνικής ιστορίας. Ο κ. Κωσταράς παρεμβαίνων συμφωνεί, ότι πρέπει να αλλάξουν τις ιδέες και αξίες στα βιβλία του δημοτικού, γιατί αλλιώς <το παν απόλλυται>. Είμαστε προβληματισμένοι και ανήσυχοι για τα όσα συμβαίνουν και αυτά πρέπει να τα προσέξουμε. Έκδοση σχετικού ψηφίσματος και αποστολή στους ΣΕΑΝ. Στο σημείο αυτό αναγιγνώσκεται το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών με επισήμανση των σπουδαίων ιδεών, που εκφράζουν και απηχούν τις απόψεις και των εφέδρων αξιωματικών
ΑΒΟΥΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (ΣΕΑΝ ΠΕΙΡΑΙΑ). Διαβάζει ένα ποίημα που αναφέρεται στην κοινή καταγωγή και την μοίρα της Ελλάδας και της Κύπρου.
ΜΠΑΣΙΟΥΚΑΣ Ζ. (ΣΕΑΝ ΑΡΤΑΣ). Ζήτησε να γίνει προσπάθεια εύρεσης και ταφής των νεκρών που έπεσαν κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο στην Πίνδο. Παρεμβαίνων ο κ. Κωσταράς αναφέρει ότι η ΑΠΟΕΑ και προσωπικά ο ίδιος έχει κατ’ επανάληψη ασχοληθεί με το θέμα τόσο με αρθρογραφία όσο και με παραστάσεις προς τους αρμοδίους, κάτι που θα συνεχίσει.
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Κ. (ΣΕΑΝ ΚΙΛΚΙΣ). Αναφέρεται στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε στο ΣΕΑΝ ΚΙΛΚΙΣ με την άρνηση του ΥΕΘΑ για τη στέγαση του ΣΕΑΝ στην ΛΑΦΚ ,που την θεωρεί αδικαιολόγητη. Ο κ. Πρόεδρος ζητεί την έγγραφη ενημέρωση της ΑΠΟΕΑ για την επίλυση του θέματος.
ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ Ι. (ΣΕΑΝ ΚΑΒΑΛΑΣ). Να αποφεύγονται οι αυτοέπαινοι και να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα ενεργοποιούμενοι σε διαφόρους τομείς – και είναι πολλοί – ώστε να υλοποιήσουμε και την έννοια του χορηγού σε θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά, εκπαιδευτικά και άλλα.
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΣΕΑΝ ΗΜΑΘΙΑΣ). Για την εμπέδωση της αυτογνωσίας και την διατήρηση υψηλού εθνικού φρονήματος προτείνει:
α. Την συγγραφή επίτομης ιστορίας (συνοπτικής ιστορίας του Ελληνικού Έθνους) για την διδασκαλία της στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου και στις σχολές των εφέδρων αξιωματικών.
β Την αντικατάσταση των ξενικών τοπωνυμίων με την πραγματική ιστορική ελληνική ονομασία τους.
γ. Στήριξη της πολύτεκνης οικογένειας από την εκκλησία σε στενή συνεργασία με την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.
δ. Οι πολιτικοί χάρτες να συμπεριλάβουν και την τελευταία γωνιά της Ελλάδος.
ε. Ίδρυση στο Υπουργείο Εξωτερικών σχολής διπλωματών αντίστοιχης της Σχολής Πολέμου των Ε.Δ. για την επιμόρφωση των διπλωματών.
στ. Πρόσβαση των εφέδρων αξιωματικών στα ΚΑΑΥ.
ΑΓΑΘΟΣ ΝΙΛΟΛΑΟΣ (ΣΕΑΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ). Καταγγέλλει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κέρκυρας για τη δημιουργία μνημείου λήθης, αγάπης, συναδέλφωσης για την Ιταλική μεραρχία AQUI που κατέλαβε την περιοχή το 1940, το δε μνημείο στεγάζεται στο χώρο των πρώην ανακτόρων. Να βρεθεί τρόπος απομάκρυνσης του από το χώρο με έγγραφα προς τους αρμοδίους ( ΥΕΘΑ, ΥΠ. Πολιτισμού)
ΓΚΑΡΣΙΔΗΣ Ι. (ΣΕΑΝ ΛΑΡΙΣΑΣ). Ζητά την εξεύρεση τρόπου προαγωγής των εφέδρων αξιωματικών σε εφεδρεία στους επόμενους βαθμούς, που τίποτα δεν κοστίζει και έχει μόνο ηθικό χαρακτήρα. Ο κ. Καμίτσης παρεμβαίνοντας πληροφορεί τους συνέδρους για τον τρόπο προαγωγής, που ισχύει με την προσθήκη ότι μόνο οι καθηγητές ΑΕΙ μπορούν να προάγονται μέχρι τον βαθμό του υποστρατήγου, ενώ ό κ. Μάνουλος αναφέρει τα ισχύοντα στην Κυπριακή Ε.Φ., όπου ο Υπουργός Άμυνας έχει δικαίωμα προαγωγής σε εφέδρους αξιωματικούς, τελευταία δε έχει βρεθεί ο θεσμός του επίκουρου λοχαγού ή ταγματάρχη. Στο ίδιο θέμα των –προαγωγών- αναφέρονται και οι κ. ΚΗΠΟΥΡΟΣ Κ. (ΣΕΑΝ ΑΘΗΝΩΝ) και Π.ΚΙΟΥΛΙΑΣ (ΣΕΑΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ).κατά την παρέμβασή τους, ο δε κ. Κωσταράς απαντώντας λέει ότι το καθεστώς προαγωγών των εφέδρων αξιωματικών ποικίλει από χώρα σε χώρα ενώ η ΑΠΟΕΑ έχει θέσει κατ’ επανάληψη το θέμα στους αρμοδίους, αφού ήταν αίτημα κι άλλων συνεδρίων μας.
ΑΡΩΝΗΣ Π. (ΣΕΑΝ ΠΕΙΡΑΙΑ). Γνωστοποιεί ότι οι υποψήφιοι συνοριοφύλακες δεν πριμοδοτούνται ως πρώην έφεδροι αξιωματικοί, αν και κατέχουν και πτυχία ΑΕΙ. Ο κ. Πρόεδρος ζητεί την αποστολή σχετικού εγγράφου για να επιληφθεί η ΑΠΟΕΑ του θέματος.
ΚΟΥΡΗΣ Χ. (ΣΕΑΝ ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ). Γνωστοποιεί την δημιουργία μουσικής σύνθεσης σε μορφή εμβατηρίου με μουσική και ποίηση δύο εφέδρων αξιωματικών ( του ιδίου και του κ. Μπάζα) με τίτλο «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ >>,που μπορεί να ψάλλεται σε διαφόρους επετείους για την ανύψωση του φρονήματος και την έξαρση του πατριωτισμού.
ΚΟΥΚΕΛΗΣ (ΣΕΑΝ ΛΕΣΒΟΥ). Αναφέρεται και αυτός στην δυνατότητα συστέγασης των ΣΕΑΝ με τα ΓΥΕΝ που όλοι πρέπει να εκμεταλλευθούμε.
ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΑΛ. (ΣΕΑΝ ΑΘΗΝΩΝ). Αναφέρεται στην ηλεκτρονική οργάνωση των ΣΕΑΝ προσφέρεται δε ο ίδιος για την δημιουργία προγραμμάτων ώστε να υπάρχει ενιαία μορφή και λειτουργικότητα στο σύστημα με διασύνδεση όλων των ΣΕΑΝ.
ΝΕΟΝΑΚΗΣ Κ. (ΣΕΑΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ). Αναφέρεται στις μεθοδεύσεις- ρυθμίσεις, που το ΥΠΕΠΘ προχώρησε για το μάθημα των Θρησκευτικών και την ουσιαστική κατάργησή του υποστηρίζοντας, ότι πρόκειται για ενέργεια επικίνδυνη και ίσως εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο αφελληνισμού, αν το συνδυάσει κανείς με τα όσα έχουν διαδραματισθεί και αναφέρονται στο περιβόητο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού. Ο κ. Πρόεδρος παρεμβαίνοντας συμφωνεί με τον κ. Νεονάκη πληροφορώντας τους συνέδρους για τις ενέργειες που προχώρησε η ΑΠΟΕΑ για το παραπάνω βιβλίο τόσο με αρθρογραφία του ιδίου όσο και κατά την διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο κατά τρόπο ιδιαίτερα σοβαρό και εποικοδομητικό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜ.( ΣΕΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ) Πληροφορεί τους συνέδρους για μια εκδήλωση, που διοργάνωσαν οι έφεδροι αξιωματικοί του ΣΕΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ με ομιλητή τον Πρόεδρο της ΑΠΟΕΑ με εξαιρετική επιτυχία προκαλώντας ευμενέστατα σχόλια ειδικά για το περιεχόμενο και το υψηλό επίπεδο της εισήγησης.
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ 9ου ΠΑΣΕΦΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΜΑΛΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΣΧΙΣΜΕΝΟΣ